Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır

İçeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sunmak ve trafiği analiz etmek için çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanımınızla ilgili bilgileri ayrıca sosyal medya, reklamcılık ve analiz iş ortaklarımızla paylaşabiliriz. İş ortaklarımız, bu bilgileri kendilerine sağladığınız veya hizmetlerini kullanırken topladıkları diğer bilgilerle birleştirebilir.

Haberler

12.02.2026

Lise Öğrencilerimiz TÜBİTAK Proje Sergisinde Okulumuzu Başarıyla Temsil Etti

Ekrem Elginkan Lisesi öğrencilerimiz, ​5​7. TÜBİTAK Liselerarası Proje Yarışması Avrupa Sergisi’ne 2 matematik ve 1 coğrafya olmak üzere toplam 3 projeyle bölge finalinde yer alarak okulumuzu başarıyla temsil etti.

Lise Öğrencilerimiz TÜBİTAK Proje Sergisinde Okulumuzu Başarıyla Temsil Etti

Ekrem Elginkan Lisesi öğrencilerimiz, ​5​7. TÜBİTAK Liselerarası Proje Yarışması Avrupa Sergisi’ne 2 matematik ve 1 coğrafya olmak üzere toplam 3 projeyle bölge finalinde yer alarak okulumuzu başarıyla temsil etti. 
 
Öğrencilerimiz Damla Akkaya ile Merve Tavukçu danışman öğretmenleri Burcu Sarısözen rehberliğinde geliştirdikleri “Coğrafyanın Oyunu” başlıklı coğrafya​ projesini; Öğrencimiz Kerem Emre Yılmaz, danışman öğretmeni Tuğçe Nur Çağlı rehberliğinde geliştirdiği “Bir Turistin Gözünden İstanbul: En Kısa Gezi Rotasının Matematiksel Modellemesi” başlıklı matematik ​p​rojesini; Öğrencimiz Zeki Kuzey Yılmaz, danışman öğretmeni Orkun Akalın rehberliğinde geliştirdiği “Yeşil Dalga Ulaşım Sistemlerinde Çok Değişkenli Işık Optimizasyonu” başlıklı matematik ​p​rojesini 57. TÜBİTAK Liselerarası Proje Yarışması Avrupa Sergisi’nde​ başarıyla sergiledi.
 
Öğrencilerimizin hazırladığı projeler, 9–12 Şubat 2026 tarihleri arasında İTÜ Süleyman Demirel Kültür Merkezi’nde (SDKM) sergilendi. Sergi süresince öğrencilerimiz projelerini ziyaretçilere tanıttı; akademisyenlerden oluşan jüri karşısında proje sunumlarını başarıyla gerçekleştirdi.
 
Sergi dönüşünde öğrencilerimize okulumuzda arkadaşları tarafından sürpriz bir karşılama gerçekleştirildi. Sarıyer İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Hüseyin Özcanlar da öğrencilerimizi ve danışman öğretmenlerimizi tebrik ederek başarılarını kutladı.
 
Öğrencilerimizi ve danışman öğretmenlerimizi bu değerli çalışmaları dolayısıyla kutluyor; katıldıkları her platformda İTÜ GVO adını başarıyla temsil eden öğrencilerimizle gurur duyuyoruz.
 





Merhaba
Soru ya da önerilerinizi yazabilirsiniz.
kapat