Dijital Vatandaşlık Haftasında Güvenli Ve Sorumlu İnternet Kullanımı Etkinlikleri Gerçekleştirdik
14-18 Ekim Dijital Vatandaşlık Haftası kapsamında, okullarımızda öğrencilerimize dijital dünyada güvenli internet kullanımı ve sorumlu birey olma konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla çeşitli etkinlikler gerçekleştirdik.
Dr. Sedat Üründül Anaokulu hazırlık grubu öğrencilerimizle "Dijital Vatandaşlık nedir?" konulu söyleşiler yaptık; "Breathe, Think, Do with Sesame" uygulamasıyla duygusal farkındalık becerilerini destekledik. Tüm yaş gruplarındaki öğrencilerimiz "Güvenli internet kullanımı" videosunu izledi ve öğretmenlerinden "Teo’nun Tablet Kitabı" hikayesini dinledi.
Anaokulu PDR Bölümümüz öğrenci etkinliklerinin yanı sıra velilerimize yönelik hazırladıkları “Bilinçli Teknoloji Kullanımı” konulu bültende sağlıklı ekran kullanımı için ipuçları paylaşıldı.
Beylerbeyi Yerleşkemizde, öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri Bölümü ile INTERLAND web sitesinde dijital güvenlik ve nezaket kurallarını öğreten oyunlar oynadı. Bu etkinliklerle, internette nezaket kurallarına uymanın ve dijital içerik paylaşımına dikkat etmenin önemine vurgu yaptık.
PDR Bölümümüz ise "Siber Zorbalık" konulu seminerler düzenleyerek öğrencilerimize dijital dünyadaki riskler hakkında bilgilendirme yaptı.
Bu etkinliklerle, öğrencilerimizin dijital dünyadaki farkındalıklarını artırmayı ve onları bilinçli dijital vatandaşlar olarak yetiştirmeyi amaçladık.