İTÜ GVO'da 5, 10, 15, 20 ve 25. Yılını Dolduranlara Plaketleri Takdim Edildi
İTÜ Geliştirme Vakfı Okulları Ailesi olarak 25 yıllık gurur dolu eğitim yolculuğumuzda öğretmenlerimizin ve her kademedeki çalışanlarımızın azmi, emeği ve özverisiyle güçlenerek çeyrek asrı tamamlamanın gururunu yaşadığımız bu anlamlı buluşmada Okullarımızın Kurucusu ve Kurucu Temsilcimiz Prof. Dr. Gülsün Sağlamer, Genel Müdürümüz Nevzat Özkök, Okul Müdürlerimiz, yöneticilerimiz, öğretmenlerimiz ve idari çalışanlarımız ile bir araya geldik.
Kuruluşumuzun 25. yılında Öğretmenler Günü sebebiyle gerçekleştirdiğimiz kokteylimizin ardından düzenlenen törende kurumumuzda 5, 10, 15, 20 ve 25. yılını dolduranlara plaketleri takdim edildi.
Törenimiz, Cumhuriyetimizin Kurucusu, Başöğretmenimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve onun izinde nesiller yetiştirmek için ömrünü mesleğine adayan ve şu anda aramızda olmayan tüm kıymetli eğitimcilerimiz ve İTÜ Geliştirme Vakfı Okullarının değerli bağışçıları anısına gerçekleştirilen Saygı Duruşu ve İstiklal Marşımızın söylenmesiyle başladı.
Plaket Törenimizin açılış konuşmasını İTÜ sevgisi ve aidiyetiyle bizlere örnek olan, eğitime adadığı yaşamı ve başarılarıyla ilham veren Okullarımızın Kurucusu ve Kurucu Temsilcimiz, Prof. Dr. Gülsün Sağlamer gerçekleştirdi.
Kendini iyi insan yetiştirmeye ve eğitime adayan tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Gününü gönülden kutluyoruz.
Başöğretmenimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ve bugün hayatta olmayan ancak yaşamını eğitime adamış tüm eğitimcilerimizi saygıyla, minnetle anıyoruz…